بهترین تقریبهای همزمان در فضاهای نرم دار خطی مرتب

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید باهنر کرمان - دانشکده ریاضی و کامپیوتر
  • نویسنده غلام رضا حیدری
  • استاد راهنما حسین محبی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

‏در این پایان نامه نظریه بهترین تقریب همزمان را برای مجموعه های بسته رو به پایین در شرایطی که ‎x‎ یک فضای باناخ بطور مشروط کامل ‎‏با یکه قوی است‏، ‎‎گسترش می دهیم. سپس به بررسی بهترین تقریب های همزمان ‏‎‎ به وسیله عناصری از مجموعه های رو به پایین و نرمال می پردازیم و شرط لازم و کافی برای بهترین تقریب های همزمان به وسیله زیر مجموعه های بسته ای از ‎‎x‎ داده می شود. ثابت می کنیم یک زیرمجموعه روبه پایین از ‎x‎ اکیداً رو به پایین است اگر و فقط اگر هر نقطه مرزی آن همزمان چییشف باشد . در نهایت به بررسی بهترین تقریب های همزمان برای عناصری از ‎x^* و نقاط فرین گوی ‏یکه بسته ‎ x^*‎ می پردازیم‎.‎ کلمات کلیدی‎: بهترین تقریب همزمان، مجموعه رو به پایین، مجموعه نرمال، شبکه باناخ به طور مشروط کامل

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بهترین تقریب در فضاهای نرم دار

پایان نامه شامل سه فصل است فصل اول مقدمات لازم برای دو فصل دیگر است و در فصل دوم به مشخصه سازی های بهترین تقریب می پردازیم در فصل سوم در مورد بهترین هم تقریب بحث میکنیم.

15 صفحه اول

بهترین هم تقریب روی فضاهای نرم دار

در این پایان نامه به بحث و بررسی مفهوم بهترین هم تقریب روی فضاهای نرم دار می پردازیم که در ابتدا توسط فرانچتی و فوری مطرح شد. در این راستا در فصل اول تعاریف و مفاهیم مورد نیاز که در فصول بعد مورد استفاده قرار می گیرد اورده شده و در فصل دوم مفهوم اپسیلن هم تقریب و اپسیلن هم چبیشف روی فضای نرم دار مورد بررسی قرار گرفته در فصل سوم مفهوم بهترین هم تقریب روی فضای خارج قسمت مورد بررسی قرار گرفته همچن...

خواص توپولوژی فضاهای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه فضاهای خطی نرم دار فازی معرفی شده و بعضی از خواص این فضاها مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین توپولوژی تولید شده توسط نرم فازی معرفی می گردد، در نهایت بعضی از خواص این توپولوژی از قبیل به طور موضعی محدب، نرم پذیری، فشردگی و کلآ کرانداری مورد بررسی قرار می گیرد.

وجود بهترین تقریب همزمان در فضاهای مختلف

هدف اصلی ما در این پایان نامه معرفی مفهوم بهترین تقریب همزمان در‎‎ چند فضای مختلف است. همچنین به دنبال بیان شرایطی هستیم که تحت آن شرایط یک مجموعه به طور همزمان پروکسیمینال باشد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید باهنر کرمان - دانشکده ریاضی و کامپیوتر

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023